چطور می‌توان یک وبینار با هزاران بیننده داشت؟ بررسی ویژگی اتصال به پخش‌زنده در لحظه‌نگار

انواع رویدادهای مجازی در برخی ویژگی‌های مهم، تفاوت‌های زیادی باهم دارند که در این مطلب سعی می‌کنیم به برخی از آنها اشاره کنیم و باتوجه به هدفی که شما برای برگزاری رویداد خود دارید و توانایی‌های فنی که در اختیار دارید، بتوانید بهترین روش را برای برگزاری رویداد خود انتخاب کنید و ببینیم در این پروسه، لحظه‌نگار چطور می‌تواند به شما کمک کند.
اتاق مجازی یا وبینار و پخش‌زنده یا لایواستریم دو روش متداول برای برگزاری رویدادهای مجازی است که تفاوت‌های مهمی باهم دارند. در یک رویداد پخش‌زنده معمولا ارتباط یک به چند است یعنی هزاران نفر یک تصویر را مشاهده می‌کنند که با ابزارهای خاصی ارسال می‌شود و تنها می‌توانند از طریق پیام با بقیه در ارتباط باشند، اما در وبینار یا جلسات ویدیوکنفرانس افراد باهم به اشکال مختلفی در تعامل هستند، می‌توانند صدا و تصویر خود را به‌اشتراک بگذارند و یا از طریق پیام‌های خصوصی و عمومی نظرات خود را بیان کنند، سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا می‌توان به‌نحوی این دو نوع رویداد را باهم ادغام کرد یا خیر؟ پاسخ لحظه‌نگار به این پرسش مثبت است!

هدف از برگزاری رویداد تعیین‌کننده است

در درجه اول باید تعیین کنید که با برگزاری رویداد به دنبال چه هستید و چه مخاطبی را هدف گرفته‌اید؟ اگر یک وبینار یا جلسه کاری یا دوستانه با حداکثر ۱۰۰ نفر شرکت‌کننده دارید پیشنهاد می‌کنیم از سرویس اتاق‌مجازی لحظه‌نگار استفاده کنید.
ولی اگر قصد دارید یک رویداد حرفه‌ای با تجهیزات استاندارد صدابرداری و تصویربرداری برگزار کنید و نیروی فنی لازم برای پخش‌زنده را در اختیار دارید حتما از سرویس پخش‌زنده لحظه‌نگار استفاده کنید و مطمئن باشید محدودیتی در تعداد بینندگان نخواهید داشت و تا ۷۰هزار نفر به‌صورت همزمان می‌توانند در رویداد حضور داشته باشند.
اما اگر تجهیزات لازم برای پخش‌زنده را در اختیار ندارید و از طرفی به امکانات اتاق‌مجازی مثل اشتراک‌گذاری فایل، تخته وایت‌بورد، نظرسنجی عمومی و خصوصی و اشتراک وبکم نیاز دارید و تعداد بینندگان رویداد شما نیز بیشتر از ۱۰۰ نفر است، در این صورت ویژگی اتصال اتاق‌مجازی به پخش‌زنده لحظه‌نگار برای شما توسعه داده شده‌است.

اتصال به پخش‌زنده چطور قابل استفاده است؟

تمامی کاربرانی که اشتراک سازمانی روزانه، ماهانه و یا سالانه فعال دارند می‌توانند در تمامی رویدادهای خود از این فیچر بهره‌مند شوند.
در محیط اتاق‌مجازی لحظه‌نگار در سمت راست تصویر با کلیک روی دکمه به‌علاوه، می‌توانید گزینه اتصال به پخش‌زنده را برای رویداد خود فعال نمایید و لینک پخش‌زنده را در اختیار بینندگان رویداد قرار دهید.
در این حالت شما برای رویداد خود ۲ لینک متفاوت خواهید داشت، سخنرانان، مهمانان ویژه و به‌طورکلی هرکسی که قصد دارد از طریق وبکم صدا و تصویر خود را به اشتراک بگذارد، باید با لینک مربوط به اتاق‌مجازی وارد رویداد شود و سایر افرادی که تنها بیینده رویداد هستند از طریق لینک پخش‌زنده، رویداد را تماشا خواهند کرد.
البته افرادی که در محیط پخش‌زنده هستند نیز می‌توانند از طریق چت‌باکس با شما و بقیه شرکت‌کنندگان در ارتباط باشند و هم‌چنین در نظرسنجی‌ها شرکت نمایند.

نیاز به توضیحات بیشتر دارید؟

در صورتی که در این مورد توضیحات ما کافی نبوده و یا قصد دارید خودتان در عمل با این ویژگی‌ و سایر ویژگی‌های پلتفرم لحظه‌نگار آشنا شوید و آنها را مورد تست و بررسی قرار دهید، از طریق بخش درخواست دمو، اطلاعات خود را وارد کنید تا در اوین فرصت، کارشناسان ما این امکان را برای شما ایجاد نمایند.
همچنین می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. امیدواریم با امکانات ویژه خود بتوانیم در افزایش کیفیت رویدادهای شما نقش موثری داشته باشیم.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار