مسابقه برنامه‌نویسی لحظه‌نگار؛ برگزارکنندگان رویداد آنلاین چشم‌انتظار برنامه‌نویسان

برنامه‌نویس‌ها در راه مبارزه با کرونا
این روزها نیازهای جدیدی ایجاد شده و در بعضی موارد نیازهای کمرنگ قبلی خیلی پررنگ شده‌اند. مثلا این که وقتی یک برگزارکننده‌ی رویداد می‌خواهد وبینارش را آنلاین برگزار کند، بتواند خیلی ساده و سریع فایل ضبط‌شده‌ی آن را داشته باشد. برنامه‌نویسان! برگزارکنندگان رویداد آنلاین چشم‌انتظار شما هستند.

لحظه‌نگار به عنوان یک سرویس کامل برای برگزاری رویدادهای آنلاین که هم سرویس پخش‌زنده ارائه می‌دهد و هم سرویس وبینار با همکاری ابر آروان و کوئرا، قصد دارد با پیوند این دو سرویس به یکدیگر، به نیاز برگزارکنندگان پاسخ دهد. شما در این مسابقه قرار است با نوشتن یک برنامه‌ی مقیاس‌پذیر، امکان استریم یک وبینار را همزمان با شروع آن فراهم کنید.
جزییات دقیق‌تر و ملاک داوری به محض شروع مسابقه در سایت کوئرا در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما ۱۰ روز فرصت دارید که این برنامه را بنویسید، کد آن را اجرا کنید و برنده‌ی جایزه‌ی این مسابقه باشید.

همکاری در پروژه‌های چالشی لحظه‌نگار
ما در لحظه‌نگار همیشه منتظر بهترین‌های دنیای برنامه‌نویسی هستیم. پس اگر شما هم آماده‌ی دست و پنجه‌نرم کردن با چالش‌های جذاب حوزه‌ی ویدیوی آنلاین هستید، منتظر شماییم. امکان استخدام نفرات برتر این مسابقه که به PHP یا NodeJS مسلط باشند در لحظه‌نگار فراهم است.

اختتامیه و اهدای جوایز
همه‌ی شرکت‌کنندگان به مراسم اختتامیه‌ی این برنامه دعوت می‌شوند تا در کنار میل کردن پیتزا، تجربیات چالش‌برانگیز برنامه‌نویسان ارشد لحظه‌نگار و ابر آروان را بشنوند.

  • به نفر اول که زودتر از بقیه بتواند به نتیجه دست پیدا کند ۱۲۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌شود.
  • به ۱۰ نفر برگزیده‌ی بعدی سه ماه خدمات CDN و Object Storage آروان به ارزش یک میلیون تومان اهدا می‌شود.

زمان‌بندی مسابقه
شروع مسابقه و انتشار صورت مساله بر روی سایت کوئرا: ۱ مهر
پایان مهلت شرکت در مسابقه و تحویل کدها: ۱۰ مهر
برگزاری اختتامیه، معرفی نفرات برگزیده و اهدای جوایز: ۱۱ مهر

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار