چرا لحظه‌نگار بهترین جایگزین برای لایو اینستاگرام است؟

لابد یادتان هست که سال ۱۳۹۵ و مدت‌ها قبل از این که امکان لایو اینستاگرام معرفی شود، اولین نسخه‌ی اپلیکیشن پخش زنده موبایلی لحظه‌نگار را ارائه کرده بودیم. پس از ورود اینستاگرام به بازار لایو اما، تصمیم گرفتیم تمرکزمان را بر روی رویدادهای باکیفیت‌تر قرارداده و پلتفرم کاملی برای محتواهای باکیفیت با قابلیت درآمدزایی قرار دهیم.

الان که مدتی از فیلتر شدن اینستاگرام در ایران می‌گذرد، ضمن آن که از این اتفاق متاسفیم و مخالفت خود را از اساس با فیلترینگ اعلام کرده و می‌کنیم، اما ناچاریم که به کمک تولیدکنندگان محتوا و برگزارکنندگان لایوهای اینستاگرامی بیاییم و خدمات خودمان را بهتر و بیشتر از قبل برای ایشان متناسب‌سازی کنیم.

وقتی یک اینفلوئنسر اینستاگرام برای انتشار یک لایو کوتاه بارها تلاش می‌کند و هم خودش قطع و وصلی‌های مکرر را تجربه می‌کند و هم مخاطبانش از دریافت کامل محتوا می‌مانند، این برای ما نشانه‌ای از این است که امروز لحظه‌نگار به عنوان تنها و بهترین جایگزین لایو اینستاگرام باید به کمک اینفلوئنسرها و مخاطبین آن‌ها بیاید.

جالب است بدانید اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با انتقال لایوهای رایگان خود به لحظه‌نگار موفق شده‌اند از هر لایو وبیناری صدها میلیون تومان درآمدزایی کنند.

لحظه‌نگار علاوه بر دارا بودن همه‌ی امکانات لایو اینستاگرام، امکان فروش بلیت ریالی و ارزی را هم دارد و امکان کسب درآمد را برای تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کند. کما این که تاکنون پلتفرم ما میزبان برگزارکنندگان پرفروش‌ترین وبینارها و پرمخاطب‌ترین لایوها در ایران بوده است.

علاوه بر امکانات و فیچرهای کامل، پشتیبانی ویژه و شبانه‌روزی لحظه‌نگار برای برگزارکنندگان محتوای حرفه‌ای و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی باعث شده تا ایشان با خیال راحت، لایو خودشان را به لحظه‌نگار منتقل کنند. هر اینفلوئنسر در لحظه‌نگار می‌تواند یک آدرس صفحه مشابه پیج اینساگرام خودش داشته و آن را در استوری‌های خود به اطلاع فالورهایش برساند. فالورها می‌توانند در لحظه‌نگار هم مثل اینستاگرام او را دنبال کرده و از لایوهایش مطلع شوند.

اگر شما اینفلوئنسر اینستاگرامی هستید، برای دریافت مشاوره با کلیک بر روی این لینک در واتساپ به ما پیام دهید.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار