استریمر سال ۹۷ معرفی شد، گزارش کامل مراسم

عصر روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ مراسم اختتامیه اولین دوره استریمر سال در پردیس سیمایی قلهک برگزار شد.
در این مراسم سه ساعته، قریب به دویست نفر فعالان و علاقه‌مندان حوزه گیم حضور داشتند و حدود ۴۰۰ نفر نیز آن را به صورت آنلاین از سایت لحظه نگار مشاهده کردند.
این برنامه راس ساعت ۴ عصر با نتورکینگ آغاز شد و گیمرها فرصتی داشتند تا با یکدیگر تجدید دیدار کنند و پیرامون موضوع استریمینگ صحبت کنند.
ساعت ۵ مراسم با سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن کریم آماده شد تا یک شب هیجان‌انگیز گیمری را رقم بزند.
در ابتدا امیرحسین فقیهی به نمایندگی از تیم لحظه نگار و استریمجی دقایقی را برای حاضرین صحبت کرد. او از اهمیت توجه بیشتر به موضوع گیم و استریمینگ بازی‌های کامپیوتری در کشور گفت و به اهداف استریمجی برای رشد جامعه گیم اشاره کرد.
گروه موسیقی با هنرمندی امید صدیق و سهراب در سه مقطع از برنامه روی سن رفتند و موسیقی بازی‌های Last of Us, Gears of War, Metal Gear: Phantom Pain, Max Payne, Skyrim , Portal و … را به صورت زنده برای حاضران اجرا کردند که با استقبال گیمرها مواجه شد.
در ادامه سخنان سعید مسلمی از تیم ایسوس به عنوان حامی اصلی این مراسم بود. همچنین در پنل استریمینگ و اسپانسرینگ نیز اعضای پنل به صورت تخصصی به ارتباط بین استریمر و اسپانسر پرداختند. این پنل با حضور علی ذاکری از تیم سورنا، سعید مسلمی از ASUS، بهنود اناری از فعالین گیم، مهدی رحمانی از شرکت ریحون برگزار شد.
معرفی و اهدای جایزه‌ی استریمر مردمی بخش هیجان‌انگیز مراسم بود. در این بخش که توسط آرش ناصح و امیرحسین پیرعلی برگزار شد، خانم غزاله نقدی با نام کاربری Bugmazel به عنوان استریمر سال به انتخاب مردم شناخته شد و جایزه‌ی خود به ارزش مجموعه ده میلیون تومان را از برندهای جیبیت و ایسوس دریافت کرد.
دقایق پایانی برنامه حضار منتظر اعلام استریمر سال ۹۷ بودند. بهنود اناری و شهریار اصولی دوتن از داوران مسابقه امسال با اعلام مجدد فینالیست‌ها، آقای امیر محبوبی با نام کاربری AmirPhanThom را به عنوان استریمر سال معرفی کردند.
امیرفانتوم در صحبت‌های خود ضمن تشکر از برندهای استریمجی و ایسوس، به وضعیت استریم و استریمرها در ایران اشاره کرد و از دست‌اندرکاران این مسابقه تشکر کرد.
وی تندیس استریمر سال و همچنین جایزه‌ی خود به ارزش مجموعا ۵۰ میلیون تومان را از برند ایسوس دریافت کرد.
برنامه با گرفتن عکس دست‌جمعی و صرف شام پایان یافت.
استریمجی و ایسوس برگزار کننده‌های برنامه استریمر سال بودند و قرار است از این پس هر ساله استریمر سال توسط استریمجی معرفی گردد. همچنین برندهای شاتل موبایل، ریحون، بازیچی، زیتل، دیجیاتو نیز این مراسم را همراهی کردند.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار