معرفی سرویس ویدیوکنفرانس لحظه‌نگار برای برگزاری جلسات خصوصی

برای برگزاری یک جلسه دوستانه یا کاری دیگر نیازی به طی مسافت‌های طولانی نیست مگر اینکه از پیاده‌روی در کنار دوستانتان و صحبت کردن در طبیعت لذت ببرید که در این حالت ما راه‌حلی ارائه نمی‌کنیم!
اما در سایر سناریوها شما به یک پلتفرم قابل اطمینان برای برگزاری اینگونه جلسات نیاز دارید. گزینه‌های متعددی برای برگزاری ویدیوکنفرانس وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا لحظه‌نگار یک جایگزین قابل اعتماد برای سایر نرم‌افزارهاست.

برای برگزاری ویدیوکنفرانس و جلسات خصوصی به چه امکاناتی نیاز داریم؟

معمولا تعداد شرکت‌کنندگان در یک جلسه کاری یا دوستانه بیشتر از ۱۰۰ نفر نیست بنابراین برای این جلسات بهترین گزینه، استفاده از سرویس‌های تعاملی است که بتوانید به‌راحتی با سایر شرکت‌کنندگان ارتباط داشته باشید.
امکان اشتراک‌گذاری صدا و تصویر برای تمام افراد حاضر در جلسه، اولین توقعی است که از یک نرم‌افزار ویدیوکنفرانس داریم.
در گام بعدی بهتر است بتوانیم در حین جلسه مواردی را در قالب عکس، ویدیو، مستندات و ... به اشتراک بگذاریم و یا حتی صفحه کامپیوتر خود را با بقیه به اشتراک بگذاریم.
همچنین ضبط جلسات هم اگر توسط پلتفرم برگزاری انجام شود کار را برای برگزارکنندگان بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

رایج‌ترین سرویس‌های برگزاری ویدیوکنفرانس

اسکایپ، فیس‌تایم و گوگل‌میت رایج‌ترین سرویس‌هایی هستند که برای برگزاری جلسات می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. هرکدام از این نرم‌افزارها محدودیت‌هایی دارند که برای کاربران ایرانی، بیشتر هم هست!
فیس‌تایم مخصوص کاربران اکوسیستم اپل است و برای دیگران قابل استفاده نیست، اسکایپ معمولا فیلتر است و گوگل میت هم محدودیت زمانی یک ساعته را اعمال می‌کند هرچند می‌توانید اشتراک آن‌را خریداری کنید و به‌صورت نامحدود جلسات خود را برگزار نمایید.

چرا لحظه‌نگار انتخاب مناسبی برای ویدیوکنفرانس است؟

پلتفرم لحظه‌نگار برای تمامی انواع رویدادها راه‌حل مناسبی را ارائه کرده است و برگزاری جلسات از این قاعده مستثنا نیست.
سرویس ویدیوکنفرانس لحظه‌نگار درواقع یک نسخه شخصی‌سازی شده از نرم‌افزار بیگ‌بلوباتن است که امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد و رابط کاربری ساده‌ی آن به‌راحتی توسط همه افراد قابل استفاده است.
در سرویس ویدیوکنفرانس لحظه‌نگار می‌توانید تا ۱۲ وبکم را به‌صورت همزمان فعال کنید تا با همه افراد حاضر در جلسه به‌صورت رودررو گفت و گو داشته باشید.
رویداد شما می‌تواند به‌صورت محرمانه برگزار شود تا هرکسی صرفا با در اختیار داشتن لینک جلسه قادر به ورود نباشد و تنها کاربرانی که شما تعیین کرده‌اید اجازه حضور در جلسه را خواهند داشت.
در صورت تمایل، می‌توانید تمامی جلسات خود را ضبط کنید و بلافاصله بعد از جلسه آن‌را دانلود نمایید و یا بازپخش آنرا فعال کنید تا بقیه افراد هم بتونند رویداد شما را مشاهده کنند.
علاوه‌بر تمامی این امکانات، اشتراک‌گذاری فایل در لحظه‌نگار بسیار ساده‌تر و متنوع‌تر از نرم‌افزارهایی است که در بخش قبل به آنها اشاره کردیم.

سخن آخر

اگر تاکنون تجربه استفاده از لحظه‌نگار را نداشته‌اید توصیه می‌کنم همین امروز فرم درخواست دمو را تکمیل نمایید.
پاسخگویی به سوالات شما در مورد برگزاری انواع رویدادها، وظیفه‌ای است که سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن انجام دهیم بنابراین اگر ابهامی دارید می‌توانید با پشتیبانی لحظه‌نگار در تماس باشید.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار