معرفی همکار؛ درگاه پرداخت اینترنتی‌تان را با پی‌پینگ بسازید

مدیریت یک کسب‌وکار آنلاین یا حتی اداره‌ی کسب‌وکار آفلاین به روش‌های مدرن و بهینه، نیازمند استفاده از ابزارهای مختلفی است؛ سرویس درگاه پرداخت و مدیریت امور مالی، بدون شک یکی از مهم‌ترین نیازهاست. پرداخت یار پی‌پینگ، از پیشروترین و نوآورترین شرکت‌ها در صنعت پرداخت کشور است که خدمات بسیار متنوعی را برای مدیریت پرداخت کسب‌وکارها ارائه کرده است. در ادامه با مهم‌ترین سرویس‌های راهکار یکپارچه پرداخت پی‌پینگ، آشنا می‌شویم.

درگاه پرداخت آنلاین پی‌پینگ

کسب‌وکارهای متعدد برای گسترش خدمات خود در بسترهای آنلاین به زیرساخت‌های فنی و خدمات مختلفی نیازمندند؛ درگاه پرداختی اینترنتی امن و سریع، مهم‌ترین زیرساخت مورد نیاز هر کسب و کار آنلاینی است. شرکت‌های مختلفی، برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی (Internet Payment Gateway  یا IPG)، خدمات ارائه می‌دهند؛ در هنگام انتخاب درگاه پرداخت آنلاین مناسب باید به نکات مختلفی دقت داشت؛ مانند:

  • آسان بودن فرایند ثبت نام
  • کیفیت پشتیبانی
  • تعرفه‌ها و کارمزد درگاه
  • پایداری سرویس
  • خدمات جانبی
  • و …

شرکت پی‌پینگ، به عنوان پرداخت‌یار رسمی بانک مرکزی، در هر لحظه، با توجه به وضعیت درگاه‌های پرداخت مختلف، بهترین درگاه را برای انجام تراکنش، انتخاب می‌کند. این موضوع سبب می‌شود، درگاه پرداختی کاملا پایدار و بدون قطعی برای شما فراهم گردد. همچنین، الگوریتم انتخاب درگاه پرداخت به گونه‌ای است که در هر لحظه، بهینه‌ترین و پرسرعت‌ترین درگاه پرداخت آنلاین برای انجام تراکنش انتخاب می‌شود. تیم پشتیبانی پی‌‌پینگ در کم‌‌ترین زمان ممکن، هر گونه مسئله‌‌ای که در هنگام استفاده از درگاه به وجود آید را حل می‌‌کنند. با استفاده از پلاگین‌های مختلف پی‌پینگ برای وردپرس و سایر سیستم‌های مدیریت محتوا، API و SDK، به راحتی می‌توانید از خدمات مدیریت پرداخت پی‌پینگ در وبسایت خود و به شکل شخصی‌سازی‌شده استفاده نمایید.

آیتم مالی

در پلتفرم پرداخت پی‌‌پینگ، می‌‌توان برای هر یک از محصولات موجود در فروشگاه شما، یک آیتم مالی ساخت؛ آیتم مالی در حقیقت نمایانگر یک محصول و اطلاعات آن است. برای هر یک از آیتم‌‌های مالی یک لینک اختصاصی و یک QR کد ساخته می‌‌شود که می‌‌توانید آن را از طریق شبکه‌‌های اجتماعی با مشتریان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب بدون داشتن سایت، مشتریان می‌‌توانند پس از مشاهده اطلاعات محصول، از طریق درگاه پرداخت، وجه را به حساب شما واریز کنند.

اگر کسب‌‌وکار شما بر بستر سایت فعالیت می‌‌کند نیز می‌‌توانید از پی‌‌پینگ درگاه پرداخت امن و پرسرعت تهیه کنید؛ از هر تکنولوژی که برای ساخت سایت استفاده کرده‌‌اید (وردپرس، پرستاشاپ، کدنویسی اختصاصی به هر زبان و …) می‌‌توانید از طریق API، پلاگین یا ماژول پرداختی، سایت خود را به درگاه پرداخت متصل نمایید.

پلاگین‌ها و API درگاه پرداخت

ممکن است با استفاده از ابزارهای آماده مانند وردپرس، جوملا یا سیستم‌‌های فروشگاه‌‌ساز مانند پرستاشاپ سایت خود را ساخته باشید؛ در این حالت نیز پی‌‌پینگ، ماژول‌‌ها و پلاگین‌‌های پرداخت متعددی توسعه داده است تا خیالتان از بابت اتصال سایت به درگاه پرداخت اینترنتی راحت باشد. پلاگین‌‌های پرداخت پی‌‌پینگ تنوع بسیار بالایی نیز دارد و می‌‌توانید از آن‌‌ها برای هر کار استفاده کنید؛ از پلاگین‌‌های اتصال فرم به درگاه پرداخت مانند گرویتی فرم گرفته تا پلاگین‌‌های فروشگاه‌‌سازهایی مانند ووکامرس و پلاگین‌های حمایت مالی مانند give.

صفحه پرداخت شخصی

با ثبت نام در پی‌پینگ، یک صفحه اختصاصی به آدرس payping.ir/username به شما تعلق می‌گیرد. هر فردی بدون آن که نیاز به ثبت نام در پی‌پینگ داشته باشد، می‌تواند به این صفحه مراجعه کند و مبلغ دلخواه خود را با بیان توضیحاتی به شما انتقال دهد. انتقال وجه بدون نیاز به اطلاعات کارت یا حساب بانکی شما و از طریق درگاه ایمن بانکی انجام می‌گیرد؛ لذا هیچ جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند و انتقال پول به صورت کاملا امن انجام می‌شود. فرد با نوشتن توضیحاتی هنگام پرداخت و وارد کردن اطلاعات خود، برای شما شناسایی می‌شود؛ البته امکان انتقال پول به صورت ناشناس نیز وجود دارد.

فاکتور آنلاین پی‌پینگ

دشواری‌‌ها و مشکلات صدور فاکتور به روش‌های سنتی و گزارش‌گیری از آن‌ها، کسب‌وکارها را به سمت استفاده از سیستم‌های صدور فاکتور آنلاین کشانده است. ساخت فاکتور آنلاین، علاوه بر سرعت و امنیت مثال‌‌‌زدنی، امکانات منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌‌‌هد. در سیستم فاکتور آنلاین پی‌‌‌‌پینگ، امکان ارسال فاکتور از طریق ایمیل و پیامک فراهم شده است. به این ترتیب که لینکی برای مشتری ایمیل و پیامک می‌‌‌‌شود و مشتری با کلیک بر روی این لینک به صفحه‌‌‌‌ی فاکتور منتقل می‌‌‌‌گردد. فرد پس از مشاهده‌ی اطلاعات فاکتور، از طریق لینک پرداخت موجود در آن اقدام به پرداخت می‌‌کند. شما نیز در داشبورد اختصاصی خود، گزارش کاملی از وضعیت پرداخت فاکتور، دریافت می‌کنید. برخی دیگر از امکانات سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ، عبارتند از:

  • یکپارچه شدن با باشگاه مشتریان
  • قابلیت صدور کد تخفیف
  • امکان اعمال مالیات بر ارزش افزوده
  • امکان اعمال هزینه حمل‌ونقل
  • استفاده از فاکتور مرجوعی و اصلاحی
  • صدور فاکتور رسمی برای مشتری
  • فاکتور زمان‌بندی‌شده

اپلیکیشن صدور فاکتور

با استفاده از اپلیکیشن اندروید پی‌‌پینگ یا نسخه PWA پی‌‌پینگ (اپلیکیشن بدون نیاز به نصب در اندروید یا iOS)، می‌‌‌‌توانید از تمامی امکانات پلتفرم پرداخت پی‌‌پینگ در گوشی موبایل خود استفاده کنید. به عنوان مثال، امکان صدور فاکتور آنلاین، امکان تعریف محصولات با ایجاد آیتم مالی، امکان گزارش‌‌گیری و … در اپلیکیشن پی‌‌پینگ وجود دارد.

نرم افزار فروشگاهی

پی‌پینگ امکانی فراهم کرده است تا صاحبان فروشگاه‌ها بتوانند تمام دستگاه‌های صندوقداری خود مانند چاپگر، بارکدخوان و … را به حساب پی‌پینگ متصل نمایند و از تمام امکانات سیستم یکپارچه پرداخت پی‌پینگ در فروشگاه استفاده کنند. در نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، امکان استفاده از خدمات متنوع مانند آیتم مالی، فاکتور آنلاین و … وجود دارد. همچنین، امکان پرداخت فاکتور به صورت نقدی، آنلاین یا از طریق پوز فراهم شده است.

گزارش‌گیری یکپارچه

از اصول اولیه‌ی همه‌ی کسب‌وکارها، محاسبه‌ی میزان رشد و گزارش‌گیری مرتب از وضعیت کسب‌وکار است. اگر فاکتورهای مالی را به روش‌های سنتی صادر کرده باشید، در هنگام گزارش‌گیری با دفترها و دسته‌های کاغذ به‌هم‌ریخته و گیج‌کننده روبرو می‌شوید و راه به جایی نخواهید برد! پی‌پینگ برای حل این مشکل راهکار جامعی ارائه کرده است. با استفاده از سیستم گزارش‌گیری پی‌پینگ، تنها کافی است بازه‌ی زمانی دلخواه را تعیین کنید و گزارش‌های مد نظرتان را دریافت نمایید. در سرویس پی‌پینگ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و… امکان‌پذیر است. همچنین قادر خواهید بود PDF یا اکسل گزارش‌ها را دریافت کنید. برای آشنایی بیش‌‌‌‌‌تر با سرویس‌‌‌‌‌های متنوع پی‌‌‌‌‌پینگ، به سایت این پرداخت یار مراجعه کنید.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار