چرا شهر تبریز گزینه مناسبی برای برگزاری رویدادهای پزشکی است؟

کلان‌شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی معمولا به عنوان یک شهر و استان صنعتی شناخته می‌شود که البته تصور درستی هم هست اما این شهر زیبا در زمینه‌های دیگر هم رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است. حوزه سلامت و پزشکی در شهر تبریز رشد بسیار مناسبی داشته است.
شرکت‌ها و سازمان‌های پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز دانشگاهی و منابع انسانی مجرب و پیشرو باعث شده‌اند شهر تبریز موفقیت‌های قابل توجهی در حوزه سلامت کسب کند که در ادامه به این موفقیت‌ها می‌پردازیم.

جایگاه شهر تبریز در صنعت سلامت کشور

شهر تبریز دومین قطب علوم‌پزشکی ایران است و دومین شهر ایران از نظر جذب توریسم درمانی است.
پیشرفت‌های شهر تبریز در زمینه پیوندهای قلب و کبد و برگزاری رویدادهای بین‌المللی زمینه‌ساز ورود بیماران از کشورهای همسایه و حتی از شهرهای دیگر ایران به این استان شده است.

زیرساخت‌های لازم برای برگزاری رویدادهای بزرگ و بین‌المللی پزشکی

ما شهرهایی را برای برگزاری رویداد پیشنهاد می‌کنیم که استانداردهای لازم برای میزبانی خوب از مهمانان رویداد را داشته باشد و سالن‌های شهر بتوانند یک رویداد هیبریدی باکیفیت را تضمین کنند.

شهر تبریز درحال حاضر ۱۸ هتل دارد که ۳ تا از آنها هتل‌های ۵ستاره هستند.
تبریز ظرفیت لازم برای برگزاری رویدادهایی با بیش از ۱۰۰۰ نفر جمعیت را دارد.

هتل‌های تبریز که دارای ظرفیت مناسب برای برگزاری رویداد هستند

  • هتل های ۵ ستاره: هتل پارس و شهریار در منطقه ائل‌گلی و هتل کایا لاله پارک در میدان فهمیده
  • هتل‌های ۴ ستاره: هتل بین‌المللی تبریز و هتل گسترش
  • سایر هتل‌های مطرح:  ایران، آذربایجان، دریا، سینا، قدس، ارک، مروارید، پارک و نگین

بهترین تیم برگزاری رویداد در تبریز

فیلم‌برداری، صدابرداری، نورپردازی، ساخت دکور و… تخصص‌هایی هستند که برای برگزاری یک رویداد باکیفیت هیبریدی به آنها نیاز داریم و خوشبختانه همه این تخصص‌ها در شهر تبریز وجود دارند و نیازی به هزینه‌های اضافی برای ارسال تیم برگزاری رویداد از تهران نیست.

تیم لحظه‌نگار پریمیوم در تبریز هم مثل بسیاری از شهرهای دیگر کشور نمایندگان فنی دارد. نماینده فنی ما در تبریز یک تیم کامل متشکل از باتجربه‌ترین و بهترین متخصصان در زمینه تخصص‌های گفته شده است.

در صورتی که تمایل دارید رویداد خود را در تبریز برگزار کنید، همکاران ما در بخش پشتیبانی لحظه‌نگار پریمیوم پاسخگوی سوالات شما هستند.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار