برگزاری رویداد آنلاین در کیش چه الزاماتی دارد؟

جزیره زیبای کیش از گذشته تا کنون یکی از مهمترین مکان‌ها برای برگزاری یک رویداد بزرگ و باشکوه بوده است. با تغییراتی که شاهد آن هستیم، تمایل مردم به مسافرت کاهش پیدا کرده است. این تغییر بدون شک مثبت‌ترین تاثیر را روی محیط‌ زیست خواهد گذاشت و از طرفی در زمان و هزینه افراد صرفه‌جویی خواهد شد.
مشابه چیزی که در شهرهای دیگر دیدیم در جزیره کیش هم روز به روز تعداد بیشتری از سالن‌ها و هتل‌ها شاهد برگزاری رویدادهای هیبریدی هستند و امکانات لازم را تهیه کرده‌اند.
در این مطلب به صورت خلاصه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که برای برگزاری رویداد آنلاین یا هیبریدی در کیش چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهیم.

هدف شما از برگزاری رویداد چیست؟

مهم‌ترین رویدادهایی که در جهان برگزار می‌شوند، تنها به ساعات گردهمایی و حضور در رویداد محدود نمی‌شوند. درواقع در چنین رویدادهایی تنها بخشی از تجربه شرکت‌کننده رویداد مربوط به سالن و محل برگزاری رویداد است. شما برای زمان‌هایی که افراد در هتل هستند، زمانی که برای گردش به مکان‌های دیدنی می‌روند و زمانی که با کل رویداد و برند شما درگیر هستند، برنامه‌ریزی مناسب خواهید داشت تا بتوانید حداکثر نتیجه را دریافت کنید.
این جزیره با برخورداری از امکانات تفریحی منحصر به فرد و هتل‌ها و مراکز خرید بزرگ می‌تواند به شما کمک کند خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شرکت‌کنندگان رویداد خود رقم بزنید. واضح است که ایجاد این تجربه شما را با صورت‌حساب‌های بزرگ مواجه خواهد کرد.
بنابراین اگر به فکر برگزاری چنین رویدادی نیستید شاید بهتر باشد با صرف هزینه کمتر از پتانسیل شهرهای دیگر استفاده کنید مگر اینکه مشتری و مخاطب شما در این جزیره حضور داشته باشید که در این صورت ناچار هستید رویداد خود را برگزار کنید. البته در کیش هم می‌توان رویدادهایی با صرف حداقل هزینه برگزار کرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مدیریت هزینه و افزایش بهره‌وری

برگزاری رویداد در شهرهای کوچک که معمولا تیم‌های تخصصی ندارند و باید تیم برگزاری رویداد از تهران اعزام شود، حداقل سی درصد هزینه بیشتری برای شما به همراه دارد.
همچنین هزینه‌های رفت و آمد و اقامت میهمانان در جزیره کیش هم هزینه‌بر است. بنابراین باید از روش‌هایی استفاده کنید که بهره‌وری بالاتری داشته باشید. اینکه رویداد خود را به‌صورت هیبریدی برگزار کنید تاثیر بسیار زیادی بر هزینه‌هایتان خواهد داشت. فقط مهمانان ویژه خود را در بخش حضوری رویداد دعوت کنید و بقیه افراد به‌صورت آنلاین رویداد را تماشا کنند.
برای پروموشن رویداد و تبلیغات از روش‌های پرفورمنس مارکتینگ استفاده کنید که تا حد امکان هدررفت سرمایه نداشته باشید. به‌طور کلی در مراحل مختلف برنامه‌ریزی برای رویداد می توانید از توصیه‌های کارشناسان لحظه‌نگار پریمیوم بهره‌مند شوید.

پوشش خبری و روابط عمومی

تنها چیزی که می‌تواند صرف هزینه‌های زیاد برای رویداد را توجیه کند، تعداد شرکت‌کنندگان است و صدایی که از رویداد شما به گوش رسانه‌ها می‌رسد.

انتخاب سالن و هتل

تمامی هتل‌های پنج و چهار ستاره کیش دارای سالن‌های استاندارد با ظرفیت‌های متنوع برای برگزاری رویدادهای هیبریدی و حضوری هستند.

هتل‌های پارانوما، مارینا، داریوش، میراژ، شایان، کوروش، ترنج، ویدا، شایگان، ایران، پالاس، آرامیس پلاس و امیرکبیر هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش هستند.

انتخاب بهترین تیم برگزاری رویداد

در مطالب دیگری به این موضوع پرداخته‌ایم که برای برگزاری یک رویداد آنلاین، هیبریدی و حضوری به چه افرادی نیاز داریم. با هر تیمی که قصد دارید کار کنید حتما بابت تجربه و رویدادهایی که در گذشته برگزار کرده‌اند اطمینان حاصل کنید.
تجربه، عامل بسیار مهمی به‌حساب می‌آید.ممکن است در حین رویداد با چالش مواجه می‌شوید و یا لازم باشد در سناریوی از پیش‌تعیین شده رویداد تغییراتی ایجاد کنید.

لحظه‌نگار پریمیوم در اکثر شهرهای بزرگ کشور دارای تیم‌های تخصصی برای برگزاری رویداد است اما در مورد جزیره کیش موضوع، متفاوت است. با توجه به جزئیات رویداد، تعداد افرادی که درگیر رویداد می‌شوند متفاوت است. به طور کلی با توجه به تجربه بالای متخصصان لحظه‌نگار پریمیوم، مواردی که مربوط به تیم برگزاری رویداد است برای شما دغدغه نخواهد بود.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار