هزینه‌ی برگزاری رویداد هیبریدی در اصفهان چقدر است؟

در مطالب دیگری در وبلاگ لحظه‌نگار، رویداد هیبریدی را تعریف کردیم و مزایای برگزاری چنین رویدادهایی را بیان کردیم.
در این مطلب به مواردی خواهیم پرداخت که در مجموع بیش از ۹۰درصد از هزینه‌های رویداد شما را تشکیل می‌دهند. امکانات برگزاری رویداد در شهر اصفهان، تنوع بسیار زیادی دارد بنابراین با هر بودجه‌ای می‌توانید نسبت به برگزاری رویداد در این شهر اقدام کنید.

لوکیشن رویداد؛ استودیو یا سالن همایش

اصفهان در مرکز ایران واقع شده است بنابراین مهمانان شما از هر نقطه ایران که قصد داشته باشند به این شهر سفر کنند، راه سختی را در پیش نخواهند داشت. اگر بلیت هواپیمای مهمانان رویداد را شما باید پرداخت کنید، این فاکتور اهمیت بیشتری هم خواهد داشت.

می‌رسیم به انتخاب سالن. در تعیین بودجه لازم برای برگزاری رویداد، انتخاب سالن مهم‌ترین مرحله است چرا که معمولا بیشترین هزینه را به خود اختصاص می‌دهد.

مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه سالن‌های همایش ظرفیت سالن و امکانات ویژه آن است.
در زمان نگارش این مطلب یعنی آبان ۱۴۰۱ هزینه اجاره یک سالن کنفرانس ۱۰۰ نفره، حداقل ۵ و حداکثر ۱۱ میلیون تومان است.
بیشترین هزینه هم مربوط به تالار عباسی هتل عباسی است که با حدودا ۶۰۰ نفر ظرفیت، ۳۲ میلیون تومان هزینه دارد.

تجهیزات فنی و نیروی انسانی

تصویر

هرچقدر تعداد بیشتری شرکت‌کننده داشته باشید و سالن بزرگ‌تری را برای برگزاری رویداد خود انتخاب کنید، تعداد دوربین بیشتری برای پوشش تصویری رویداد نیاز دارید. برای پوشش تصویری مناسب یک رویداد حداقل به ۳ دوربین نیاز دارید. تیم فیلم‌برداری برای یک رویداد نیم‌روزه با ۳ دوربین و فیلم‌بردار حداقل ۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

صدا

هزینه صدابرداری براساس اینکه چندنفر سخنران دارید و چند میکروفون نیاز دارید متغیر است. معمولا هزینه یک تیم دو نفره برای صدا و ۳ میکروفون حدودا ۷میلیون تومان به ازای هر رویداد است.

استریم

کارگردان رویداد وظیفه مشخص کردن تصویر نهایی که در هر لحظه توسط شرکت‌کنندگان آنلاین دیده می‌شود را به عهده دارد. این تصویر نهایی ابتدا باید از محل رویداد به سرورهای پلتفرم ارسال شوند. این فرآیند که به آن استریم می‌گویند برعهده استریمر رویداد است.

دکور و برندینگ فیزیکی

اول از همه باید تاکید کنیم که این مورد برای همه رویدادها ضرورت ندارد. سالن‌های همایش یا استودیوهای مختلف یک دکور پیش‌فرض در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از همان استفاده کنید.
همچنین می‌توانید نام رویداد یا برند و لوگوی خودتان را در جایگاه‌های مختلف نصب کنید.

ویدیووال

پنل‌های ویدیووال در هر متراژی قابل سفارش دادن هستند و برهمین اساس هزینه‌ اجاره آن تعیین می‌شود. برای کنترل ویدیووال یک نفر به عنوان اپراتور باید در اتاق فرمان حضور داشته باشد.

هزینه‌های پلتفرم لایواستریم

پلتفرم، سهم کمی از مجموع هزینه‌های رویداد را به خود اختصاص می‌دهد اما مهم‌ترین تاثیر را دارد.

در نهایت بینندگان آنلاین تنها چیزی که با آن سروکار دارند پلتفرم است. استفاده از پلتفرم‌های خارجی در ایران مشکلات زیادی را به همراه دارد. پلتفرم‌هایی مثل گوگل‌میت و زوم، در حالت رایگان هم محدودیت در تعداد دارند و هم در مدت‌زمان رویداد.

سرویس پخش‌زنده لحظه‌نگار از سال ۹۶ درحال فعالیت است و هزاران رویداد باکیفیت را برگزار کرده است. میزبانی از ده‌ها هزار نفر شرکت‌کننده همزمان، تنظیم کیفیت تصویر براساس سرعت اینترنت کاربر، چت و نظرسنجی بخشی از امکانات کاربردی لحظه‌نگار است.
هزینه اشتراک یک روزه لحظه‌نگار براساس امکانات مورد نیاز رویداد شما بین ۲۷۰ و ۵۷۰ هزارتومان متغیر است. همچنین تا هر زمان که مایل باشید بازپخش رویداد شما در لحظه‌نگار دردسترس خواهد بود.

سخن آخر


اگر قصد برگزاری رویداد در تهران را دارید می‌توانید این فرم را پر کنید و یا از قسمت چت سایت سوالات خود را مطرح نمایید.
تیم لحظه‌نگار پریمیوم براساس نیازهای شما و بودجه موردنظرتان بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار