بهترین روش برای برگزاری مجامع آنلاین شرکت‌ها چیست؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های برگزارکنندگان مجامع آنلاین شرکت‌ها این است که هرگونه تاخیر در ارسال صدا و تصویر جلسه و قطعی‌های مکرر، نارضایتی‌های زیادی ایجاد می‌کند. طبیعی است که در چنین جلسات مهمی نمی‌توان به سخنرانان اعلام کرد که بارها صحبت‌های خود را تکرار کنند و می‌بایست از بهترین و پایدارترین راه‌حل برای چنین موضوعی استفاده کرد. یک پلتفرم قابل اعتماد با زیرساخت قوی در کنار یک تیم برگزاری رویداد باتجربه می‌تواند خیال روابط عمومی شرکت‌ها را بابت برگزاری رویداد آنلاین یا هیبریدی‌شان با بالاترین کیفیت ممکن، راحت کند.

طبق مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار، فراهم کردن امکان مشاهده آنلاین مجامع برای سهامداران و ایجاد امکان تعامل با آنها از سال ۱۴۰۲ الزامی شده است.

پلتفرم لحظه‌نگار یک سرویس دانش‌بنیان و اولین سرویس پخش‌زنده ایران به‌حساب می‌آید. تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری یک جلسه، همایش و رویداد آنلاین در پلتفرم لحظه‌نگار در دسترس بوده و طراحی رابط کاربری لحظه‌نگار باعث می‌شود برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان به راحتی بتوانند با پلتفرم ارتباط برقرار کنند.

لایو استریم با ظرفیت ده‌ها هزار نفر، امکان فعال‌سازی دوازده وبکم همزمان، درج نظرسنجی و رای‌گیری درلحظه، پرسش و پاسخ خصوصی و عمومی و ده‌ها امکان کاربردی دیگر در پلتفرم لحظه‌نگار در اختیار مجامع عمومی است. نمایندگان لحظه‌نگار پریمیوم در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز، یزد و کیش نیز با تجهیزات فنی کامل و تجربه سال‌ها برگزاری رویداد، به‌صورت کامل صفر تا صد برگزاری مجامع شما را انجام می‌دهد.

شرکت‌ها می‌توانند برای دریافت خدمات ویژه برگزاری رویداد آنلاین مجامع عمومی خود، این فرم را تکمیل کرده یا به صورت مستقیم با شماره تلفن ۰۹۳۰۰۰۲۲۲۷۵ تماس بگیرند.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار