از حالا با لحظه‌نگار «وبینار» هم برگزار کنید

لحظه‌نگار تا الان تنها یک سرویس پخش زنده اینترنتی بود که ارتباط یک طرفه را برای هزاران مخاطب همزمان فراهم می‌کرد. اما از حالا لحظه‌نگار یک سرویس برگزاری رویداد کامل است که هر آن چه یک رویداد آنلاین نیاز داشته باشد را در فراهم می‌کند.

در همین راستا سرویس وبینار به لحظه‌نگار اضافه شده تا رویدادها و کلاس‌های آموزشی چندطرفه بتوانند از لحظه‌نگار استفاده کنند. نیازی که درخواستش مدت‌‌ها بود از سمت کاربران لحظه‌نگار مطرح می‌شد.

وبینار نامحدود!

در بازار داغ وبینارها، لحظه‌نگار رویکرد تازه و جدیدی دارد. ما نیاز برگزارکنندگان رویداد را می‌شناسیم و این سرویس را دقیقا در راستای همان نیاز راه‌اندازی کرده‌ایم. وبینار لحظه‌نگار تا حد زیادی نامحدود و رایگان است!

انتخاب یک سرویس وبینار همیشه همراه بوده با دو مشکل: این که چه سرویسی انتخاب کنیم که پایدار باشد و با تعداد مخاطبان بالا وسط درس و بحث به مشکل نخورد و دیگر این که کدام پکیج قیمتی را انتخاب کنیم که به صرفه‌تر باشد. راه‌حل ما برای مشکل اول استفاده از زیرساخت قوی و بهره‌مندی از کوبرنتیز بوده و برای مشکل دوم، راحت‌کردن انتخاب. ما فقط یک پکیج قیمتی برای سرویس‌هایمان داریم!

مزیت‌های سرویس وبینار لحظه‌نگار

۱. روزانه ۱ ساعت رایگان است!

۲. امکان روشن کردن همزمان  ۱۲ وبکم وجود دارد.

۳. می‌توانید فایل ارائه آپلود کنید و نظرسنجی‌های مختلفی برگزار کنید.

۴. روی گوشی همراه، تبلت و لپ‌تاپ و بدون نیاز به نصب افزونه‌ی اضافی می‌توانید به وبینار متصل شوید.

۵. می‌توانید آن را به سرویس پخش‌زنده لحظه‌نگار متصل کنید تا بینندگان همزمان وبینارتان را به هزاران نفر افزایش دهید!

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار