آغاز فصل جدیدی از دفتر لحظه‌نگار

از آن روزی که فکر و ایده‌ی پخش زنده با موبایل به سرمان زد یک سال و نیم می‌گذرد. یک سال و نیمی که برای ما پر بود از اتفاقات هیجان‌انگیز و امیدبخش. این مدت را بیشتر صرف ساخت محصول اولیه و ولیدیشن ایده کردیم؛ بازار را سنجیدیم؛ نیاز کاربر را بررسی کردیم؛ خودمان را در جشنواره‌های مختلف محک زدیم و بالاخره پای این نهال دوست‌داشتنی ایستادیم تا رشد کند.

اکنون که روزهای اول سال ۱۳۹۵ شمسی را می‌گذرانیم، در آستانه‌ی فصل جدیدی از لحظه‌نگار هستیم. از چند ماه گذشته توسعه پلتفرم فنی جدیدی را شروع کردیم و حالا زمان آن رسیده که همگی در این فصل تازه با هم همراه شویم.

لحظه‌‌نگار در نسخه جدید خود به سمت ایجاد یک شبکه اجتماعی مبتنی بر محتوای زنده رفته است. اتفاق هیجان‌انگیزی که تا به حال سابقه نداشته و کاربران ایرانی برای اولین بار آن را تجربه خواهند کرد.

افق دید لحظه‌نگار این است که هر کسی در هر کجایی که هست، با موبایل خود بتواند پخش‌زنده کند. این نگاه را در همان ابتدای شروع کارمان تعریف کردیم و هر روزی که می‌گذرد خودمان را به آن نزدیک‌تر می‌بینیم.

اما تلاش ما، در کنار بازخوردهای شماست که به نتیجه خواهد رسید. نظرات شما قطعاً برای ما مهم است تا بتوانیم با هم یک داستان موفق را رقم بزنیم. منتظرتان هستیم.

امیرحسین

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار