نقش لحظه‌نگار در #انتخابات۹۶

انتخابات یک حرکت اجتماعی در راستای توسعه مردم‌سالاری و تعالی دموکراسی در کشور است و هر یک کدام از ما وظیفه داریم تا در حد توان خودمان برای برگزاری باشکوه‌تر آن تلاش کنیم. شرکت‌های خصوصی هم از این قاعده مستثنی نیستند. بیزینس‌ها در کشورهای مختلف با ابزارهایی که در اختیار دارند تلاش می‌کنند تا مردم را به حضور هرچه باشکوه‌تر در انتخابات دعوت کنند تا آن‌ها هم گامی در راستای تحقق جامعه‌ی مدنی مطلوب داشته باشند.
به تازگی شاهد آن بودیم که انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در ایران برگزار شد. به گواهی ناظران، یکی از عوامل مهم در فراگیر شدن شور انتخاباتی امسال، شبکه‌های اجتماعی و اتفاقاتی بود که در دنیای آنلاین رخ داد. تلاش استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان با جنس فعالیت رسانه‌ای هم کاملاً مشهود بود.
لحظه‌نگار خرسند است که سهمی هرچند کوچک در پررنگ‌تر کردن شور و حال این جشنواره‌ی ملی داشت. بهره‌مندی ستادهای دو کاندیدای مطرح انتخابات ریاست جمهوری و تعدادی از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از پلتفرم لحظه‌نگار برای پخش‌زنده‌ی برنامه‌های تبلیغاتی خود بر روی سایت و کانال‌های تلگرامی فرصت تازه‌ای بود که در انتخابات‌های پیشین وجود نداشت.

خوب است بدانید سرورهای لحظه‌نگار که تماماً در ایران مستقر هستند در طول مدت انتخابات پذیرای بیش از ۱۳ میلیون درخواست بودند و البته لحظه‌نگار در واپسین روزها، رکورد خود را در بیشترین کاربر همزمان جا به جا کرد. همچنین در این بازه‌ی زمانی، مردم در مجموع حدود نیم میلیون دقیقه ویدئو تماشا کردند که این اتفاق کمک زیادی به بهینه‌تر مصرف شدن هزینه‌های انتخاباتی کرد.
لحظه‌نگار تلاش کرده تا با تمرکز بر ارائه خدمات مطلوب و با در نظر گرفتن اصل بی‌طرفی در سیاسی‌ترین رویدادی که هر چهارسال یک‌بار برگزار می‌شود، رسانه‌ی «مردم» و «حقیقت» باشد. تازه این ابتدای راه‌مان است...

امیرحسین

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار