تولد یک‌سالگی لحظه‌نگار با معرفی امکانات جدید

یک سال از انتشار نسخه رسمی لحظه نگار گذشت!

مرداد ۹۵ و درست یک سال پیش بود که از اپلیکیشن و وب‌سایت لحظه‌نگار به عنوان اولین پلتفرم موبایلی و پلاگ‌اند‌پلی پخش زنده ایرانی به صورت رسمی رونمایی کردیم.

و حالا خوشحالیم که با گذشت یک سال، هزاران کاربر از امکانات پخش زنده لحظه‌نگار استفاده کرده‌اند، بیش از بیست و یک هزار پخش زنده موفق توسط کاربران انجام شده، و این پخش زنده‌ها میلیون‌ها بار دیده شده‌اند.

در ماه‌های اخیر امکانات و ویژگی‌های مختلفی را به لحظه‌نگار اضافه کرده‌ایم و به دنبال این بودیم که با محتوامحور شدن پلتفرم، محتوای ویدئویی تولید شده راحت‌تر و بیشتر برای کاربران قابل جستجو و مشاهده باشد.

خبر خوب این که همزمان با سالگرد تولد لحظه‌نگار، سه قابلیت جدید به تنها پلتفرم پلاگ‌اندپلی پخش زنده ایرانی اضافه شده‌اند:

۱. لحظه‌نگار تی‌وی (تلویزیون اینترنتی شما)

با Lahzenegar TV می‌توانید یک تلویزیون اینترنتی بر روی وب‌سایت یا کانال تلگرام خودتان داشته باشید. تلویزیون اینترنتی شما پخش زنده‌هایی که با لحظه‌نگار دارید را به صورت زنده و بازپخش آن‌ها را بر روی وب‌سایت شما نمایش می‌دهد و همچنین لینک ثابتی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید همیشه پخش زنده‌ی خودتان را به صورت مستقیم بر روی کانال تلگرام‌تان پخش کنید.

۲. تنظیم کیفیت ویدئو بر اساس اینترنت کاربر

قابلیت ABR به مخاطبان و بینندگان پخش زنده کمک می‌کند تا کیفیت پخش‌زنده با سرعت اینترنت آن‌ها سازگار شود. بدین صورت همه می‌توانند با هر سرعتی که به اینترنت متصل هستند، پخش زنده را راحت‌تر تماشا کنند و حجم کمتری نیز از اینترنت آن‌ها مصرف شود.

۳. امکانات ویژه برای کانال‌های رسمی

کانال‌های رسمی در لحظه نگار کانال‌هایی هستند که هویت آن‌ها تأیید شده و محتوای خوب و منظم تولید می‌کنند. لحظه نگار برای این کانال‌ها برنامه‌های ویژه‌ای دارد که در پست جداگانه جزییات آن معرفی می‌شود. برخی از این امکانات می‌توان به ایجاد پخش زنده در آینده، امکان کسب درآمد از تولید محتوا در لحظه نگار، پشتیبانی بیننده نامحدود، پروموشن‌های ویژه و پخش زنده‌ی ویدئویی ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

لازم به یادآوری نیست که کلیه خدمات پخش زنده پلاگ‌اند‌پلی لحظه نگار «رایگان» است و برای دریافت خدمات بیشتر می‌توانید بسته تهیه کنید.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار