بهترین سالن‌های اصفهان برای برگزاری رویداد هیبریدی

شهر اصفهان ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که کمتر می‌توان بدیلی برای آن پیدا کرد. از ویژگی‌های جغرافیایی تا توسعه‌یافتگی شهر و مردم، در ایجاد چنین جایگاهی برای اصفهان نقش داشته‌اند.
رویدادهای بسیار مهمی در اصفهان برگزار می‌گردد و معمولا میزان استقبال از رویدادهای باکیفیت در این شهر زیاد است.

چه ویژگی‌هایی اصفهان را از سایر شهرهای ایران متمایز می‌کند؟

اصفهان سومین شهر پرجمعیت ایران و چهاردهمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است. از طرفی به دلیل ویژگی‌های شهری مناسب و زیرساخت‌های قابل قبول، دومین شهر مهاجرپذیر ایران است به همین دلیل جمعیت آن با سرعت رو به افزایش است.
مراکز گردشگری، هتل‌ها و مراکز تفریحی و زیرساخت شهری مناسب باعث شده میهمانان این شهر تجربه بسیار خوبی را از اقامت در اصفهان داشته باشند. بدون شک برای هر برگزارکنننده‌ای مهم است که میهمانان و سخنرانان رویداد تجربه خوشایندی از حضور در شهر محل برگزاری رویداد داشته باشند.

علاوه بر این بافت سنتی اصفهان در برخی سالن‌ها و هتل‌های آن بازتاب دارد که می‌تواند زمینه‌ساز ایده‌های خلاقانه‌ای برای برگزاری رویدادهای خاص باشد.

سالن‌ها و هتل‌های مدرن و استاندارد هم در این شهر زیبا وجود دارند که باعث می‌شود طیف وسیعی از رویدادها امکان برگزاری در این شهر را داشته باشند.

بزرگترین و مجهزترین سالن های اصفهان به ترتیب ظرفیت و امکانات

تالار عباسی هتل عباسی اصفهان (۵۴۷ نفر)
سالن فیروزه هتل عباسی ( ۳۵۰ نفر)
سالن رنگین‌کمان هتل آسمان (۳۵۰ نفر)
سالن کنفرانس هتل پیروزی (۳۰۰ نفر)
سالن آفتاب هتل آسمان (۲۷۰ نفر)
سالن چشم‌انداز هتل سفیر (۲۵۰ نفر)
سالن آیینه هتل عباسی (۲۰۰ نفر)
سالن چشم انداز نگین هتل پارسیان کوثر (۲۰۰ نفر)
سالن سفیران هتل سفیر اصفهان (۲۰۰ نفر)
سالن ۱ هتل ملک (۲۰۰ نفر)
سالن کنفرانس هتل آوین اصفهان (۱۶۰ نفر)

در آخر

در صورتیکه قصد دارید در هر کدام از سالن‌های ذکر شده در این مطلب رویداد خود را برگزار کنید، می‌توانید با همکاران ما در لحظه‌نگار پریمیوم در تماس باشید. لحظه‌نگار، اولین برگزارکننده رویدادهای هیبریدی در ایران است و تاکنون در تمامی شهرهای بزرگ ایران و در اکثر سالن‌های بزرگ، رویدادهای مهمی را برگزار کرده است.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار