قیمت‌گذاری لحظه‌نگار از ۱۴۰۲ بر پشتیبانی پریمیوم متمرکز است

در تعیین استراتژی یک محصول یا خدمت، مهم است بدانیم محصول ما دقیقا برای چه پرسونایی ارائه می‌شود و اصلی‌ترین ارزش پیشنهادی که او برای آن از محصول ما استفاده می‌کند چیست.

سال ۱۴۰۱ از لحاظ مدیریت نقدینگی سال سختی برای لحظه‌نگار بود. این موضوع دو دلیل داشت. اول این که ما از ابتدای سال بنا را گذاشته بودیم بر عدم افزایش قیمت‌ها. می‌خواستیم در حد خودمان کمک کنیم به سایر کسب و کارها تا حداقل از جانب ما خیالشان راحت باشد و بدانند که تا آخر سال افزایش هزینه‌ای از جانب خدمات لحظه‌نگار بر آن‌ها تحمیل نمی‌شود. دلیل دوم، اتفاقات پس از مرگ مهسا امینی بود که بازار دیجیتال مارکتینگ را به شدت دچار چالش کرد. لحظه‌نگار که رهبر بازار رویدادهای پزشکی در ایران بود هم از این بحران بی‌نصیب نماند و دچار چالش شد.

اما آن‌چه که ما در این سال یاد گرفتیم این بود که ما یک تفاوت اصلی با سایر پلتفرم‌ها داریم که باید در سال جدید بر روی آن متمرکز شویم. نکته‌ی مهم این که هرچند محصول ما (به معنی سایت لحظه‌نگار، امکانات و زیرساخت آن) بهترین محصول برگزاری رویداد آنلاین و هیبریدی در ایران است اما این به تنهایی نمی‌تواند ارزش پییشنهادی به مشکل مخاطب باشد. مخاطب می‌خواهد مشکلش حل شود و بهترین محصول صرفا یک ابزار خوب است. نحوه‌ی استفاده از این ابزار برای مشتری مهم‌تر از خود آن ابزار است.

در تمام این سال‌ها ما یک فیدبک مهم از مشتریان‌مان داشتیم و آن هم «مردم‌داری» ما بود. هرچند خودمان هم تا پیش از این به پشتیبانی اهمیت می‌دادیم اما این خود مشتریان و مخاطبین ما بودند که به ما گفتند تفاوت شما با بقیه در این است و ما از شما همین را می‌خواهیم. پس چه چیزی  بهتر از این که بیزینس حرف مشتری‌اش را گوش کند و کاستومر سنتریک تصمیم بگیرد؟ مردم‌داری یا همان مشتری‌مداری یا به تعبیر بیزینسی آن، پشتیبانی پریمیوم، آن‌چیزی است که لحظه‌نگار بیش از پیش باید بر روی آن تمرکز کند.

💡
استراتژی قیمت‌گذاری لحظه‌نگار از ابتدای سال ۱۴۰۱ این است که به مشتریان خود پشتیبانی پریمیوم ارائه دهد و خدمات بدون پشتیبانی ارائه نکند.

شاید این سوال پیش بیاید که مگر می‌شود خدماتی بدون پشتیبانی ارائه شود؟ روی کاغذها نه ولی در واقع بله. تقریبا تمام بیزینس‌ها در تبلیغات و ارزش‌پیشنهادی خود به مخاطب، پشتیبانی را بخشی از خدمات‌شان اعلام می‌کنند. اما غالبا این پشتیبانی محدود می‌شود به یک شماره تماس یا سیستم تیکتینگ که نه تنها دردی از کاربر دوا نمی‌کند بلکه دلیلی می‌شود بر عصبانیت و نارضایتی بیشتر مشتری. درواقع مشتری مجبور می‌شود بسته‌ی پشتیبانی اختصاصی را خریداری کند که این به نوعی عدم رعایت حقوق مصرف‌کننده به حساب می‌آید.

آخرین دلیلی که اهمیت آن کمتر از دلایل دیگر نیست، رفتار پلتفرم‌های دیگر است. ما در لحظه‌نگار همیشه خودمان را بی‌رقیب می‌دانسته و می‌دانیم چون همیشه خدمتی را ارائه کردیم که دیگران ارائه نمی‌کردند و این برای ما مهم بوده. اما این بی‌رقیب بودن به این معنی نیست که جایگزین نداشته باشیم. خدا رحمت کند استادمان را که می‌گفت فقط مرگ است که جایگزین ندارد و از نظر علم اقتصاد، همه چیز جایگزین دارد. با بررسی جایگزین‌های لحظه‌نگار، به این رسیدیم که آن‌ها سرویس‌دهی به افراد بیشتر و کسب درآمد بزرگ‌تر و گرفتن سهم بازار بیشتر برایشان اهمیت بیشتری دارد تا کیفیت سرویس و رضایت مشتری.

قیمت‌گذاری جدید پلتفرم و خدمات برگزاری رویداد لحظه‌نگار که از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرا شده است را می‌توانید هم‌اکنون در قسمت تعرفه‌های سایت مشاهده کنید و بدانید از این به بعد ما متعهد به ارائه‌ی پشتیبانی در هر ساعت از شبانه‌روز و به هر شکل ممکن به شما هستیم. شما یک پشتیبانی پریمیوم واقعی را تجربه خواهید کرد.

برای رویداد بعدی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان لحظه‌نگار